Merveozkaynak_ Akalin74 Bende gece yatakta dönerken zorlanıyorum 😅 hastane çantanızı hazırladınız mı ? Neler aldınız 😊
annesi_ Akalin74 31 haftalık olucam çok kasılma ve sertleşmeden başka şikayetim yok pazartesi doktora gidicem inşallah sıkıntılı bişi çıkmaz normal mi bu sertleşmesi kasılması karnımım arada bi sürekli şişkinlik gibi bişi olması çok geriliyo ya var mı böyle olan???
humasultan3443 Akalin74 ara ara kramp gibi sancı gibi ağrılar oluyor çok nadirde olsa endişeleniyorum aha doğuruyor muyum yoksa diye 😂😂🤦🏻♀️ Çok şükür başka şikayetim yok
Ouzc Merveozkaynak_ Ay ben de yatak başlığına falan tutunuyorum sıkıntı bende sanıyordum. 🙈 Yan dönmek bile bazen canımı yakıyor
Aminee32 32+2 yim. Bende dün kontrolde doktor dediki bebek çok aşağıda erken gelebilir bol bol yatıyorum bende kaç kg idi sizin bebekler inşallah bende 36 37 leri görürüm :(
Aminee32 Herseyim hazir şükür iyikide hazirlamisim hissettim mi ne yaptım şimdi hareket bile edemiyorum şükür ki bitirdim o işleri :)
kubraakbas Sertleşme dediğiniz olay oraya bebeğin toplanması sanırım ya bende de oluyor. Benim 32 itibariyle aşırı sırt agrim başladı ara ara da belim agriyor
annesi_ kubraakbas Aşırı derecede gerginlik hissediyorum karnımda sola doğru yatınca karnım çekiliyo sanki aşağıya doğru çok kötü oluyorum bu aralar bundan şikayetim var başka çok şükür bişeyim yok ama çok berbat bi his ya inşallah geçer bir an önce çatlıcam sanki 🤦🏻♀️