Muezzarabiaertyudf Kızlar decavit vitamin hapı kullanınca mide bulantısı kusma yaşayan varmı 25haftalık hamileyim ilk aylar oluyordu ama normal dedim 25.haftada tekrar başladım ve çok kötü yaptı 😞
Belissima Muezzarabiaertyudf Ben hiç decavit kullanmadım. 7. Ayımdayım hamilelik başından beri tek kullandığım regenesis max ve gyno ferro
Rzgr Muezzarabiaertyudf başlarda gittiğim doktor decavit yazmıştı, sonra kendi doktorum decavitin çok kilo yaptığını söylemişti 🤷🏼♀️
Ceyduygu Muezzarabiaertyudf 35+3 olduk ben hic kullanmadim kan ilaci omega3 magnezyum birde b12 kullaniyorum
Yonca88 Muezzarabiaertyudf 13. Haftadan beri devit ve decavit kullanıyorum bi sıkıntı olmadı. Genelde meyve suyuyla falan içmeye çalışıyorum. Geçmiş olsun
Melhaercan Belissima canım gyno yu doktor ne için verdi benim özel doktorum bana bu ilacı yazmış dier ilacım feramattı feramatın yerine onu verdi acaba ne eksik gördüki 16 haftalıgım bu arada
Muezzarabiaertyudf Dyg61 devit damla d vitamini eksikliği sadece onu kullandım bu genel vitamin miş kullanmak anneyi zinde tutuyormuş ama ne zindesi yerlerdeyim
ftmaygmur Ben hiç kullanmadım sanki iştahı daha da çok açıyor gibi geldi şuan sadece Maltofer demir ilaci kullanıyorum
EsraKaraglTopu Evet nefret ediyorm o haptan kocaman içince bi farkli hissediyorm hic kullanmasak ne olur onlari ya doğal meyvelerden alınmaz mi vitaminler
betulunannesi Decavit ne ilacı ben hiç kullanmadim. geçen doktorum decavit varmı dedi. Bende damla kullanıyordum coledan diye d vitamini. Onla karistirdim. var dedim sonradan dank etti ben decavit hiç kullanmadığım ki 🙄
Dido Ben ilk 3 ayımda kullandım ama 1 tabletini midemi bulandırdı diğer tableti direk çöpe attım şimdi 7. Ayıma girdim doktorumu değiştirdim oda verdi yine kullanamıyorum üstelik akşam yemekleriyle birlikte almamı söyledi, açıkcası içmiyorum :/ hem kokusu hemde boyutu yutarken midemi bulandırıyor.
Dyg61 Muezzarabiaertyudf aynen multıvıtamın ama içemedikten sonra bir önemi kalmıyo işte 😣 bende bir ara bıraktım meyvelerle vıtamın alabılcegımı dusundum ama yıne degerlerım yerlerdeydı
Anakralice 7.aya kadar düzenli kullandım fakat 14 kilo aldım günde 3 öğün cok aşırı yemediğim halde sonra ağır gelmeye başladı uyku yaptı bıraktım 2 aydır ara ara içiyorum sadece 2 kilo aldım bence en iyisi doğal şeylerden almak vitamini
Sakaryali54 20 haftaligm bnde hic icemedim hep kustm cnku cok zor bi hamilelk gcriyorm.acikcasi kan ilacni da icemiyorm.ilac icme ozurlusuyum.yicrklerden almk daha iyi.meyve badem ceviz pekmez fistik findik duzenli tuketiyorm.peynir yumurta yogurt bnlarida yiyebiliyorm.ilac kmyasal snucta