hipregnancy Deniz59 benim doktorum önermedi. Ölü doğan beneklerde yapılan otopsilerde karaciğerine zarar verdiği belirlendi dedi. Benim de içine kurt düştü artık hayatta içemem🙈
eliffkrts Deniz59 doğumu kolaylaştırmak için herkes adaçayı yürüyüş ilişki vs yazıyor, siz yazmışsınız içmeyin demiş herkes bende anlamıyorum napıcaz, iki gündür içtim ağrılarımı arttırdı bıraktım bende içmeyi 🤷🏼♀️
Suhedaaaa1234 Yok kesinlikle içme adaçayı etkili bi bitki çayı Karaçiger enzimlerinin yükselmesine sebeb sebeb olur ve Buda hamileliği ni kötü etkiler canım
MinikMucizeninAnnesi Ada çayı bildiğim kadarıyla doğuma yakın öneriliyor rahimin yumuşaması için,ama yine de ebenize ya da doktorunuza sormadan kullanmayın. Gebelikte riskli bir bitki çayı. ☺️
Deniz59 MinikMucizeninAnnesi dün aldım bi tane içtim sadece doktora falan sormadım burda yazmıştı bi arkadaş sanırım bi tane ebe söylemiş ahudududu yaprağı çayı ada çayı için diye
Suhedaaaa1234 Ha doğumu kolaylaştırdığını bilmiyordum canım ams ben ilk gebeligimde enzimlerim yükseldi doğumu tetikledi dr um demişti hem enzimleri yükseltir hemde sütü azaltır diye
Jdjdjdjk Deniz59 adaçayı ağır bi bitki çayı bırakın kendi kendine gerçekleşecek zaten doğum bebiş ilerde kalacak değilya içmeyin adacayı ıhlamur içebilirsiniz
Suhedaaaa1234 Bendede adaçayı çok etkili keskin bi agrı zaten daha 37 haftalıksın acele etmeyin bebiş gelişimini güzelce tamamlasın anne karnında ne zaman isterse gelsin