cigdemkorkmaz Ben bitki çayı seven biriyim ama hamilelik nedeniyle hiç tüketmiyorum sizin içtiğiniz doktorunuzun önerdiği çaylar neler acaba?
MinikMucizeninAnnesi Ihlamur hariç bitki çaylarını önermiyor benim doktorum ☺️ Bende hamile kalmadan önce çok fazla bitki çayı tüketirdim çeşit çeşit çaylar denerdim ama bu durum başlarda azıcık beni zorladı 🌺 Şuanda sadece ıhlamur içebiliyorum☺️
cigdemkorkmaz Sgnn yaaa 😓zencefilli çay internette bulantıya iyi geliyormuş hiç yoktan ondan ya da ıhlamur adaçayı gibi şeyler belki içebilirim diye düşünmüştüm
MinikMucizeninAnnesi Sgnn haftanızla alakalı mı adaba:) ben çok ağır grip geçirmiştim doktorum ıhlamur tüketebilirsin limonlu ballı vs demişti. Birde bitki çayı sevdamı söyleyince ıhlamur zararsız demişti çünkü tüketiyorum da hiç bir sıkıntı görmedim☺️
cigdemkorkmaz Canankmrc bende öyle yapıyım bari grip olcam gibide whatsaptan sürekli doktorumu rahatsız etmek istemiyorum sizlere sorayım dedim muhakkak danışan biri olmuştur 😅
cigdemkorkmaz Mayis normalde doğadan kayısı kiraz sapı ananas çok severim ama paketli değilde bitki olarak tüketsem daha iyi şu dönem
BirPatiSever cigdemkorkmaz ilk 4 ay çay, kahve, bitki çayı hiç bişey içmedim. Sonra az az çay içmeye başladım. Kahve ve bitki çayını hala içmiyorum.
cigdemkorkmaz BirPatiSever ben tam bir kafein bağımlısıydım şuan neredeyse hiç tüketmiyorum ara ara 🥲 doktorum günde küçük bir fincandan zarar gelmez dedi ama yinede günlük içemiyorum ne olur ne olmaz diye
Canankmrc cigdemkorkmaz valla Bi zararını görmedim canım doktor günde 1fincandan fazla içme dedi sadece