Arkadaşlar kurban olayım bana ne işe yarıyor söyleyin… Günlerdir açım ne yesem zehir oluyor herşey ama herşey dokunuyor dün gece resmen açım diye hüngür hüngür ağladım. Herşeye ama herşeye dikkat ediyorum baharatsiz olmamasına falan ama yediklerimin hepsi zehire dönüyor elimi sokup kusmadikca rahat edemiyorum. Laktozsuz süt içmekten artık midem kalktı. Gaviscon desen illallah ettim . Anlık geçiriyor sadece … Ne yapacağım ne iyi gelir nolur bana akıl berin 33 haftalığım :((