Rina Merhaba bugünkü ovülasyon testime göre pik yapmış durumda. Salı ve perşembeyi değerlendirdik, bugünü de değerlendireceğiz fakat iki günde bir deniyor ya yarına gerek yok mu bir de pazartesi mi? Biraz kafam karıştı. Yardım lütfen🙏🏻☺️ ![https://imgyukle.com/i/koBa4n]
Omay0707 Yumurtlaama gördügüm gün ve 2 gün üst üstte değerlendirdim 3 gün üst üste sprem sorunu yoksa sizde öyle deneyin şans artar
Rina Düşükle sonuçlanan gebeliğim bir seferlik ilişkide olmuştu. Sperm testi yaptırmadık. Doktorum iki günde bir dedi ama bir yandan da ovülasyon görüldüğü gün ve devamındaki iki gün deniyor. İyice kafam karıştı. @Ylzz00 @Sedefege @Omay0707 @Denizyildizii
Ylzz00 Rina ben yumurtlama çatlama ve ertesi günü değerlendirdim öyle hamile kaldım canm herkesin kullanım şekli farklı demekki bilemedim şimdi sperm 3 gün yaşadığından vuxütta belki 2 günde 1 demiştir sperm biriksin diye
Sedefege @Rina#18015051 tatlım yumurtlama görmediğin günlerde iki günde bir ilişkiye gir ki sperm bayatlamasın. Yumurtlama gördüğün gün üc gün üst üste gireceksin ki ihtimal yükselsin olay bu aslında. Ha bide ne zaman kafanı rahatsa emin ol o ay hamilelik şansın artıyor tecrübeyle sabit 😉. Birgebeningünlüğü sayfasını takip et istersen ebru ablayla da konusabilirisn kafana takılanları bana cok yardımcı olmustu
Rina Sedefege Çok teşekkürler. Dünü değerlendirdik. Bugün anladığım kadarıyla çatlama oldu şimdi onu da ekleyeceğim
Rina Ylzz00 Çok teşekkürler. Son durumu tekrar koydum. Dünü değerlendirdik, bugün anladığım kadarıyla çatlama olmuş. Bugün ve yarın kaldı sanıyorum😇
Rina Son 4 günün özeti. Değerlendirdiğim günleri kalple belirttim. Bugün çatlama olmuş değil mi? Bugün ve yarını de değerlendirmek gerekiyor o halde?[https://imgyukle.com/i/kEuYCN]
Sedefege İlişki sonrası yüz üstü yatıp bir ayagınızı kendinize çekin. Bu tavsiye edilen bir yöntemdir. Ben hamile kaldığım ay bunu denedim ilk defa ve hamile kaldım o ay. Rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin.