Dilannn47 cerrahi hastanesinde melek çıçek aydına gıdıyorum çok memnunum özel düşünürseniz mutlaka bı ugrayın derim :)
devlet hastanesinde de yeşim oranlı hanımı övüyorlar fakat özel gıbı olmuyor maalesef çok kalabalık oluyor. Aynı anda 4 hasta almıştı ıçeri benim gıttıgımde, doktoru sevmıştım ama.