Arkadaşlar 10. Haftalığız. Bu gece 12 den sabah 10 a kadar yarım saatte bir kustum. Hastaneye gittim serum taktılar serumu da kustum. Bebeğe birşey oldu sandım sabah muayeneye gittim o iyi durumda. eve geri geldim su bile içsem geri çıkartıyorum. Kraker yemeye çalışıyorum çıkartıyorum. Yani midem de hiç birşey durmuyor. Ağlamaktan delirmek üzereyim nolur birisi şu kesin çok iyi geliyor desin lütfen ya 😔😔