Şu zamana kadar 1 kere kustum. Affedersiniz dünden beri kusuyorum. Çok yorgunum dayak yemiş gibiyim. Ara ara üşüyorum. Canım hiçbir şey istemiyor. Zorla yediklerimi de birkaç saat sonra çıkarıyorum. Acaba üşüttüm mü anlayamadım. Sizinde sonradan kusmalarınız başladı mı?