Girl konuda %100 haklısınız ama eşiniz zaten başta gitmeyelim demiş annesine o çok ısrar ettiği için orta yol bulmaya çalışmış gibime geldi. Bence burda suçlu olan gelmeniz için ısrar eden kayınvalideniz. İsterse eşinizle hiçbir alakası olmasın sizi neden zorluyor ki. Eşinize çok yüklenmeyin eğer kendisi illa gidelim deseydi evet çok sinir bozucu olurdu