ikiprensesannesiii canım cok geçmiş olsun ben de 5 aylıkken geçirdim. Ama mutlaka süprüntü testi ver ki emin ol. İlac vermiyorlar zaten sadece parol yazıyorlar. Dogal yollarla atlatmıstım.
Ilık içecekler, bol bol meyve, sebze, protein al. Günde 1 defa ıhlamur ve adaçayı içebilirsin o da yardımcı olur. Sütünün içerisine bal koyabilirsin bogazın için. he birde dinlenme bol bol dinlen canım. Kaldığın odayı her gün havalandır temiz olsun bol bol oksijen :).