secoz Kızlar hello, Haftamdayım artık hediyelikleri yapmak istiyorum. Çok gelen giden olmaz ama ben şey düşündüm, ufak paketler kedi-köpek maması koyayım üstüne de kızımın adını bide işte benim için küçük dostlarımızı besler misiniz gibi bi yazı yazmak istiyorum nasıl olur ?
Eliffkck secoz gayet mantıklı ve güzel bence ☺️ Bizde 34+2 yiz bende magnet yaptırdım çiçek sepetinden eşimin indirim kuponu vardı 25 tanesi 35′e geldi her şey çok güzel de magnetler biraz küçükmüş gelince gördüm ama olsun sonuçta anı olarak kalıcak 😂 https://www.hizliresim.com/6ihpv2i
Saaki secoz bende bu tarz bişey görmüştüm bir bu birde şans bilekliği tarzı hediyelik var aklımda sana fikir olabilir
secoz Eliffkck çok hoş duruyor☺️ Ben Magnet yapmak istemedim zaten reklamcı olduğum iÇin Magnet vs şeyleri kendim yapabiliyorum o yüzden farklı bişey yapmak istedim ekstra üstüne ayne Pleksidem Magnet koyarım belki yine hatıra kalsın diye ☺️☺️
Mehtap23 BEnde evde magnet yaptım kendi ellerimde bi ortasına inçi yapıştırıcım ondan sonra hazır . Ama ben gurbetteyim memlekete Doğumda sonra gidersem dağıtabilirim. 🤔 https://www.hizliresim.com/k8057s7