Öncelikle geçmiş olsun. Benim de eşim koronaydı ve o zaman gebe olduğunu bilmiyordum eşimin karantinası bitikten sonra öğrendim gebeliğimi. Bana bulaşmadı eşim zor geçirdi biraz açıkçası dikkat bile etmedim fakat çok şükür bulaşmadı. C vitamini, adaçayı ile ebegümecinden çay yaptım içine bal limon zencefil koydum filan ilaçsız bu şekilde atlattı. Bende hiç bir belirti olmadı. Siz eşinizle odaları ayırın dikkat edin illa bulaşacak diye bir şey yok.