ogluileannesi https://www.hizliresim.com/jcujqi5 Kızlar doğumdan sonra odaya geldiğimde giymek için alacağım. Sizce pijama + sabahlık mı , gecelik +sabahlık mı? Fikirlerinize ihtiyacım var
Ask_hosmus ogluileannesi normal doğum sa eğer pijama daha iyi ama sezeryansa eğer gecelik daha kullanışlı oluyo 😊
Ask_hosmus ogluileannesi hmm o zaman gecelik al deepend kullanıcaksan ben odaya çıktıktan sonra gecelik giydim sonra biraz kendime gelince pijama giydim çünkü ben terledim 2 kere üstümü değiştirdim😂