Kuzusu Kızlar iki gün önce test yaptım silik çizgi çıktı baş dönmem falan vardı. Bugün sabah adet oldum gittim kan verdim. Deyerim 2.65 çıktı. Kimyasal mı acaba yoksa yokmu? Adetime 3 gün vardı
Mybabeela Kuzusu benim de değerim adete bir hafta kala 7 çıkmıştı adete 1-2 gün kala 0a inmişti. Gebelikten sayılmıyor bu olay
Nihalgvnyldz Mybabeela benimde adetime 10 gün kala 10.90 çıkmıştı adet günüm de 2.62 çıktı bana da olur öyle şeyler dedıler ama ben kimyasal olduğunu düşünüyorum .
Mybabeela Kuzusu bana döllenme olmuştur ama sağlıksız bir gebeliktir ya da başka nedenlerde daha o evredeyken tutunma vs olmamıştır dendi bu şekilde biliyorum sebebini