Esenburhan123 Arkadaşlar bebeğim doğum kanalına yerleşmemiş açıklık yoktu 2 gün önce. Suanda kendini yukarı topluyor. Topladıktan sonra karnımın sağ tarafında ve belimde agrı hissediyorum gaz sancısımı yoksa kasılmamı anlamadım