37+6 enfeksyonum gectiydi ne güzel şu 3-4 günden beri bir sarı bir yeşil akıntı gekiyor enfeksyonum başladı. Sizde de var mı bu durumu yaşayan pazartesi doktora gidecem doktorum bu enfeksyon için daha öncede erken doğumun olabilir dedi acaba pazartesi gittiğimde doğum için bişey dermi enfekyon var ya