Zehra_demirayak zehra hanım ben geçen haftalarda gitmek zorunda kaldım takipli olduğum hastane değil ve doktorum da Ankarada. Sistem hastanesinde mustafa ertürk adlı doktor muayne etti ve hiç memnun kalmadım . 11 haftalıktı o zaman bana dediği şey bebeğin eşi aşağıda yukarı çekilmesi lazım yok işte normal doğurmazsın vs diyerek benim o paniklemiş halime iyice panik kattı. Ne kendisi ne yanındaki kadın asistanı bana moral verdi. Yani bebek var ortada stres yapma diyor ama kendisi strese soktu sağ olsun. Anlayacağınız ne hastaneden ne doktordan memnun kaldım. Doktor zaten çok yaşlıydı emekli olsun bence boşuna anneleri sıkıntıya sokmasın.