Merhaba hamişler sizlere bir sorum olacak şuan 33+5 haftalık hamileyim geceden beri hiç kesilmeyen sanki adet olacakmisim gibi şiddetli ağrılarım var kasıklarımda ve bu ağrı belime sol bacağıma vuruyor ama bildiğiniz gibi değil kivrandırıyor sizin de bu haftalarda böyle bir şey başınıza geldimi acile gitmeme gerek varmı yada evde ne yapsam geçer sırtıma sıcak su torbası koydum ama banamısın demiyor