Slm bayanlar belim dün akşamdan beri çok kötü gece bi ara uyumuşum o zaman geçti gibi oldu sabah yine aynı hala devam ediyor pazartesi günü doğumum olucak inşallah🙏 bu ağrı neyin nesi anlayamadım nefesim kesilecek gibi kalçama kadar vuruyor,ne yatabiliyorum ne oturtabiliyorum doğum sancısı nasıl oluyor?