prensesimveannesi 36+2 günlüğüz aşırı heycan başladı bende ilk gebeliğim olunca neyle karşılaşacağımı bilmiyorum 🙈 ne zaman doğar acaba diye düşünüp duruyorum geceleri hiç uyuyamıyorum 😂 Normal mi olur sezeryanmı olur diye düşünüyorum falan çok şey düşünüyorum 😂😂
Tugce-ylds prensesimveannesi bende öyleyim canım 36 haftalığım tam şuan 😍😍 ay sonuna kasım başına gelir dedi doktorumuz Allah’ın izniyle 😍
Gizemeris prensesimveannesi 36+2 kendini hiç göstermeyen oğlum nasıl bişey olacak diye sabırsızlanıyor ayy bide nasıl heyecanlıyım😂 pazartesi gün almaya gidicez bakalım🥳🥳
prensesimveannesi Busy uuww aynıyız herdeyse 🙈 en son 33 de gittim 2 kiloydu pazartesi kontrol var 36+4 olacak bakalım kaç olmuş 🥰
Gul9227 Bizde 36+3 olduk:)) kilomuz dun doktora gittik 2770 olmus geceleri uykum kalmadı😊 heyecan bekleyis bakalm ne zaman geleck bebislerimiz
prensesannesiiiii Gul9227 bende 36+5 im heyecan o biçim her an olcakmış gibi tuvalete giderken korkuyorm 😅 gece uykuları hıc yok ztn zor uyuyorm artık
sedefyarsii1 Gul9227 bizde 36+3 üz ve 2800 bakalım ne zaman gelicekler nst de hiçbir şey hissetmememe rağmen sancım çıktı doktor hazırlıklı ol dedi bakalım bekliyoruz artık😂
prensesimveannesi Gizemeris ben gördüm kızımı ya şanslıyım galiba güzel poz verdi 🙈 sezeryanmı olacak canım gün almaya gideceksin. Bende yarın gidilecem kontrole doktor sezeryan normal bişey demedi
busra1997alpaslan2021 Gizemeris ay bizde yarın gidiyoruz gün almaya ve çatı muanesi olcam wışş 36.5 olcaz
Gizemeris prensesimveannesi ya ben sezaryan doğum istiyorum kendim🥺 Devlet hastanesindeki doktorum isteğe bağlı yapmadığını söyledi o yüzden özel hastaneye gidicez bakalım o ne dicek😂
Tugce0133 prensesimveannesi 36+3 olduk zaman hiç geçmiyor 😁 ikinci gebeliğim sezeryan olacağım cuma günü gidip gün alacağım 😊
prensesimveannesi Tugce0133 gerçekten hiç zaman geçmiyor yaa bide doğum şekli belli değil ya oda bi ayrı şey oturup bekliyorum 😂😂