Canselyaren https://imgyukle.com/i/koxJIR Cinsiyeti ztn biliyordum 13 haftadan beri ama hiç net resim almamıştım ve gorememistim de doktorum görüyordu hep. dün sancım olduğu için başka bı Dr gittik gece alttan muayne etti elime bu kağıdı verdi direk pipi mi kordonmu sizce😂tecrübeli anneler ses verin🥰
Kumsal0920 Canselyaren doktorumuz bize de bi çıkıntı var biraz daha bekleyelim dedi baya bariz pipi vardı resmen ama kızım olacak 17. Haftada netleşmişti bizim şimdi 1 haftamız kaldı
Ayse32 Canselyaren kuzenime böyle işaretleyip vermişti doktoru 12+4 te genellikle kordonla karıştırılıyor ama kimisi bariz oluyor sizinki de net gibi inşallah değişmez 😊 https://imgyukle.com/i/kocN6b