Drya55 ilac yada igne icin fikrim yok ben ysptirmak istemedim cunki ysnlis kotu bisi derler die korktum olede bolede dogurcm zaten yavrumu bari hamileligim kotu gecmsin dedim doktor yapalim iciniz rahat etsin dedi ultrasyonds ense burun cok normal iyi dedi yaptik allaha sukur bisi cikmadi uclu dortlu de yspmadim ❤️Size bagli yapmak istemezseniz tabikide yapmayin