Fatmayusuf
Bende beyaz lousa takımı giydim hiç sorun olmadı.Depend kilot giydim içinede hemşireler Arasına pamukla doldurulan sargı bezini ped şeklinde getirdiler hastaneden çıkana kadar onlardan koydum depend içine her hastanede veriyolarmı bilmiyorum ama çok rahat hissettim