Gzm23 Kızlar kanuni sultan süleyman eğitim ve araştırma dedi bazı tanıdıklarım ama sizde hangi hastanenin kadın doğum bölümü ve doktoru daha iyidir?
teletabi Gzm23 anadolu yakasında zeynep kamile gittim doğumumda orda oldu ben çok memnun kaldım açıkçası ama memnun olmayanda var.
Miraycaner Bende Başakşehir çam sakura ya gidiyorum hastaneden hemşireden doktordan güvenliğine kadar herşeyinden çok memnunum 🥱
Gzm23 Mavi34 bakırköy sadi konuk eğitim ve araştırma hastanesi mi biri önerdi bana da gideceğim bakacağım bir nasıl ortam doktorlar nasıl bakarım
Mavi34 Gzm23 Ben riskli gebeyim.ozeldeki doktorumda daha çok ilgililer sadi konuktakiler ben gayet memnunum
Mavi34 Gzm23 araştırma hastanelerinde sürekli sorumlu doktor isimleri değişiyor aynı kişiye bir daha denk gelinmiyirki