Fatma160615 biz yoyko ayıcıklı telsiz aldık ama ebeveyn ünitesinin tuşları sıkıntılıydı ninni açmaya basıyorsun ses kısılıyor falan dengesi şaşmıştı tuşların iade ettik. Birine sordum tuşlar da sorun varmış gerçekten de ama bizimki ekstra bozuktu galiba bi kere daha alıp denicez olmazsa napcaz bilmşyorum çok da beğenmiştim ürünü ses netliği falan baya iyiydi