Merhaba kızlar 31+ 6 yım bugün tartıldım. Boyum 1.70 kilom an itibari ile 75 🤦🏼♀️ 61.5 la hamile kalmıştım. Doktorum çok takıntılı kilo konusuna ilk 4 ay kilo almamıştım bana kilo al deyip duruyordu 3 ayda 13 kilo aldım her yiğidin harcı değildir 😅 şimdide her gittiğimde bana kızıyor. Çünkü doğum kilomu 72-75 arası diye hesapladık sağlıklı olan bu senin için demişti. En son gittiğimde 71 dim. Çok hızlı kilo alıyorsun böyle gidersen doğumhaneye yuvarlayarak götürücem seni dedi 🤭 Bebek asıl kiloyu bu aydan sonra almaya başlayacak ve sen ister istemez bu aydan sonra kilo almaya başlayacaksın. Bu hızınla gidersen 30+ yla doğuma gidersin kilo vermen de zor olur dedi 🤭
ama ben boğazıma dur diyemiyorum ekmeği ve tatlıyı kesinlikle yasakladı. Ama normalde ekmek yemeyen ben deli gibi ekmek yemeye başladım her gün tatlı yiyorum hatta 2 porsiyon falan yiyorum abur cubur yiyorum. Ne yapıcam kızlar ne öneriyosunuz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️