Bircannbozann Progestan fitil kullanıyorum rahim agzında ve içi kısımda aşırı yanma ve kaşıntı var çok kötü normalmi bu durumu yaşayan varmı
DuruMeltem Bircannbozann bende kullanıyorum canım hemde bayadkr ama hiç olmadı bence bir doktora görün
Eceumdurmaz Bircannbozann bende kullanıyorum ama bu durumu hiç yaşamadım doktorunuza başvurun mantar durumu oluşmuş olabilir 🙏🏼
Kumsal0920 Bircannbozann ben 4 ay kullandım bende de kaşıntı olmadı önemli olan sürekli kuru tutman günlük ped kullan ıslandıkça değiştir ilaç zaten akıyo ve ıslak kaldıkça mantar yapar ben 1 günde 1 paket günlük ped kullanıyordum ve 3 litre su içmelisin