Meli41 İkizim de 5 sene önce yigenlerimde(ikiz) sezeryan olmuştu. Doktor odaya alındıktan sonra kontrole geldi. Muayene de karnıma bastırdı sizin dediğiniz gibi ama o sırada kan boşalmaya başladı. Bizleri filan çıkardılar kapı önüne. Annem kalmıştı içerde oda cocuklar için. Baya uğraştılar kanama durması için durmasaydi ameliyata alıp rahim, yumurtalik vs alınacaktı dedi doktor. Şimdi tekrar hamile kalması riskli sanırım böyle bir durum yaşadığı için en son. Ana doktor orda gelip niye bastırmıştı vs onu bilmiyorum sormamistim bende