Elifkaratekin Betuullk benimde son 15 ama şimdiye kadar sezeryan olduğu belli olması gerekirdi size neden soylemediler
Betuullk Elifkaratekin normal doğum dedi hep geçen hafta gittiğimde de bebek biraz iri olucak normal doğumu zorlaştırabilir çarşambaya kadar bekleyelim suyun yada sancın gelmezse sezeryan dedi 🤷♀️