HaticeeC Bi kaç gündür gribim , pazartesi günü tetanoz aşısının ilk dozu için çağırdılar. Hemşireye sormayı unuttuğum için size danışmak istedim gripken tetanoz aşısı olmamın her hangi bi zararı var mı acaba ?
sessiz_oyuncu HaticeeC hastayken vurmuyorlar canım. Bende griptim hamile olmadığım halfe yapmamışlardı antibiyotik kullanıyordm bitsin öyle gel dedilrr
elisvera56 Ben de aynı şekilde gitmiştim iyileş öyle yaptır demişti doktor. Sağlık ocağına gitmeden arayıp bilgi alabilirsiniz.
HaticeeC elisvera56 teşekkür ederim iyileşip öyle gitmeyi düşünüyorum , çok ağrı oluyo mu acaba ? Kolumu kaldıramadım falan diyenler oldu gözüm korktu açıkcası ilk defa olucam.
Sogancik HaticeeC bende ne iki tetanozda ne de iki biontechte öyle bir kol ağrısı olmadı. Hatta ikinci tetanozda aşı olduğumu bile unutuyordum o kadar ağrısı yoktu yani.
elisvera56 HaticeeC bence kişiden kişiye değişiyor olabilir. Bende de uc gun boyunca kol ağrısı oldu ama bir hafta önce ikinci dozu oldum hiçbir ağrı sızı olmadı.