Pirayeada hem devlete hem özele gidiyordum magnezyum vermemişlerdi en son doktora gittiğimde kasık ağrılarım olduğunu söylemiştim o zaman verdi magnezyumu öncesinde multivitaminlerim vardı ama ayrıyeten magnezyum vermemişlerdi multivitamin içinde de var galiba şikayet olmazsa onun yeterli olduğunu düşünüyorlardır belki o yüzden şikayet belirttikten sonra veriyorlardır belki de bilemiyorum