_SLNPSHR_ ben çok memnunum. Çok sakin güleryüzlü insanı hiç yormuyır. Başından beri ona gidiyorum yanlış bir yönlendirmesi olmadı, gereksiz tahlil istemez ne bileyim paniğe sürükleyecek tek bir yorumu olmadı hani atıyorum ay bu bebek iri normal doğar mı bilmem vs diyen hekimler varya onlrdan değil. Sorduğum sorulara net cevaplar alıyorum, sormadan da bilgilendiriyor zaten. Bir şikayet olduğunda yüzeysel geçmedi hiç kesinlikle tahlil isteyip emin oldu el ayak şişmem çoktu benim 2 ay üst üste bir ay arayla tahlil istedi geçen ay yokmuş sıkıntı bişe çıkmaz diye yüzeysel geçmedi. Hem normal hem sezaryen doğum yapanlar gördüm neşe hanımla hastaneye gittiğim süreçte onlar da çok memnundu.:)