g4mze merhaba benimki geç döllenmeydi doktora gittim beta 2000 de gel dedi beta 2000 de gittim baktı kese yok hiçbir şey yok
Daha sonra alttan bakalım dedi keseyi gördük 5 haftalıktı 7 haftalıkken gittim karından hala göremiyorduk keseyi ama alttan görebiliyorduk 10 haftalıkken gittim ve karından artık çok rahat görmeye başladık yani stres yapma çok normal bekleyebilirsin acelemiz yok sonuçta üstelik benim gibi göbüşlü bir anneysen biraz görmek zorluyor karından