Kamusbuglem berhas_6 kızımda 12 ama 16 haftayı bekledim netlessin diye alısveriş falan yapmamıstım bundada 12 de öğrendim ama 16 haftayı bekliyorum:)
Cansuada24 berhas_6 bana doktorum 13 haftada kız dedi dün 17 hafta olduk gittim net olsun diye yine kız dedi net kız yani burda biraz bebeişin göstermesi doktorun dikkati ve cıhazın kalitesine baglı canım
miranbeyinmothersi berhas_6 11 erkek bebek , kızlar geç anlasılır ama 15ten sonra uygun pozisyon varsa net anlaııslır