Ay şimdi doktordan çıktım nstye giricem doktor nst de sancın çıkarsa seni doğuma alıcam bebek ters suyumuz çok çok azalmış normali bekleyemeyiz dedi nstye göre seni gönderebilirim de yatışını da yapabilirim ama yatışın olmazsa da önümüzde ki hafta doğumunu yapmamız lazım dedi heyecan yaptım çok