Kizlar 38+4 haftaligim bugün sabah kalktığımda karnım biraz küçülup aşağı inmis,sanki hamile degilmisim gibi bi rahatlık geldi.karnin aşağı inince doğumun yakın olduğunu söylüyorlar.Son haftada karnı inipte bi kaç gün sonra doğum yapan varmi ? Heyecanlandım ☺