Kızlar selam, 22+4 günlük gebeyim. Yaklaşık bir haftadır kaburga agrısı çekiyorum. Sırtım kopuyor resmen. Ben ilk etapta yatış pozisyonuna bağladım normalde hep sırt üstü yatarım hamilelikten dolayı sağ ya da sol tarafıma yatıyorum alışkın olmadığım icin böyle oluyor sandım. Doktora sordum 28 haftaya kadar sırt üstü yapabileceğimi söyledi o yüzden rahat bi şekilde yatıyorum ama sırt ağrım geçmiyor. Bu normal mi neyden kaynaklıdır yaşayan var mı? Doktor kontrolüm de haftaya o zamana kadar ne yapmalıyım bilgisi olan var mı