RumeysaNur34 Bugün biraz karın ve sırt ağrım var karnım çok değil ama oturmuyorum uzanıyorum 21+4 ciddi birşey midir nasıl geçer
Sinemokcu RumeysaNur34 sort agrisi olabilir canim artik karnin buyuyo bebek buyuyo magnezyumdan dolayida olabilir eksigin varsa doktoruna belirtebilirsin gecmis olsun
RumeysaNur34 Sinemokcu aslında ikinci gebeliğim ilkinde böyle olmamıştı sağa dönüyorum sola dönüyorum dinledim geçti ama oturunca yine karnımda hafif bir ağrı ve sırt ağrım oluyor merak ettim bende canım
Sinemokcu RumeysaNur34 benimde ayni 2. Hamilelik ilkinde bende cok rahattim her hamilelik bir olmuyomuyomus gercekten 😂 ben kantaron yagi ile masajda yaptiriyorum biraz oyle o da iyi geliyor canim
RumeysaNur34 Sinemokcu öyle gerçekten inşallah ileride dahada artmaz 😅😅 sağol canım bende masaj yaptırayım 🙏🤗