Ashenur Canım ben yaptım fitili verdi hafif hafif sancılarım başladı ama açılmam aynıydı 1 gün bekledik o yüzden ertesi günü suni sancı verdiler 1 veya 2 saatte 7 cm açılmam oldu ondan sonra ben epidurel istedim belden iğne vuruldum sonra 1 saat sonra Doğuma girdim. Allah yardımcın olsun inşallah canım hayırlısıyla bi avazda kucağına alırsın🙏