Merhaba kızlar, 16+5 haftalık hamileyim haftalardır mide bulantısı ve kusma yaşıyorum bundan kaynaklıda 10,5 kilo vermiş durumdayım. Birsürü ilaç denedim, hastaneye yatıp serum tedavisi gördüm, büyüklerimin verdiği tavsiyeleri denedim ama bir fayda yok hala bir lokma birşey yiyemiyorum.:(
İnternete şifalı taşlara denk geldim araştırırken aranızda acaba hiç kullanıpta bir faydasını gören oldumu? Genelde Sitrin taşı ve kehribar taşını öneriyolar. Eğer kullandıysanız tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim❤️