Shewolf Arkadaşlar merhaba. 11 haftalık hamileyim ve bugün ense kalınlığını ölçtürdüm 2,4 ve 2,1 verdi sonuç. Var mı bu durumu yaşayan yardımcı olabilir misiniz 🙏
Taze_hamis Shewolf doktorunuz size ölçerken ense kalınlığı iyi demedi mi? Yani genelde ense kalınlığı güzel sıkıntı yok gibi cümleler kullanılır . Öyle doktor bana ense kalınlığı su demedi iyi dedi
Sahin1 Shewolf iki sonuçta zaten normal yurtdışında 3 üstüne anca riskli diyorlar 2.5 üstü bizim ülkemizde tehlikeli gözüküyor ve sizinde bulmamış o oranı ayrıca erkek bebekse onlarda sık rastlanıyor
Shewolf Taze_hamis bana risk var haftasına göre dedi ama yüzde doksan sağlıklı bir bebek de dedi anlamadım int bakıyorum 3,1e kadar çok normal yazıyor