Zehraspl esrayce 38 den itibaren aliyolar canim 39 a birakilirsa sanci gelme ihtimali oluyo o yuzden ² hafta kala aliyolar ben 38 de yaptim ilkini smdide 15 haftalik olduk bkalim bunu ne kadarlik alcak
Kumsal0920 esrayce canım 38 haftalıkken oluyo sezeryan bizim de 1 haftamız kaldı 36 haftada gün verir zaten doktorun
Zeynos1801 esrayce Doktorum 38 haftada alirim demişti bana bu hafta muayenem var 36 haftalık olucam bakalım ne dicek.Ama ben alabilecegi en erken tarihi isticem çünkü omuriliğimde platin var ve bebiş büyüdükçe beni çok fazla zorluyor