Merhabalarr, eşim okulda öğretmen ve bu aralar vakalar çıkmaya başladı okulda. Ayri yatmayı falan da teklif etti ama bana da öyle zor gelcek. Sizlere sormak istedim, benim 2 asim tam, biontech, esim de oldu. Asiliyken kovid geçiren oldu mu, nasil atlattınız, asiliyken de zor atlatan oldu mu