derindemir Gulcingezer sizinle bat tarihimiz aynı.hatta arada sizin postunuz var mı acaba diye bakıyorum.bugün test yaptım yine negatif ama çıkmadık candan ümit kesilmez diyerek bekliyorum.siz en son ne zaman test yaptınız
Gulcingezer derindemir dun yaptim ama bnim bu ay yok bn kesin eminim regl’ye 2 3 gun var bnim bn regl olurum zten