Meryemtrksoy Momtheangel normalde çıkmaz ama ben 5 senedir çocuk için uğraşıyorum bi kere böyle çıkmadı çok ilginç 🙄🤔belki daha önce çıkan kuruma çizgisiydi kim bilir 🤷♀️Böyle durumlarda işte bi kaç tane test alıp yapmak daha mantıklı aslında da
Aygum Momtheangel bir az ışıkda bakarmısınız. Bende erken yapmışdım adetimden 5 6 gün falan önce çok solgun çıkmışdı görülmüyodu ışıkda fark etdim. Sonra çıkmadı. Adet günümdən sonra yenidən yapdım çıkdı
ISakaryal Momtheangel Var canım çizgi çok çook yeni hatta hayırlı olsuun insallah saglıcakla alırsin kucağına❤
Dilaraa1 Momtheangel benim daha da silikti sadece ben görmüştüm. Ertesi gün kaset test yaptım silik çizgiyle öğrendim beta 18 di :))) kaset test al 2 tane varsa şimdi yap birini yada yarın ❤️
Belirlenmedi Dilaraa1 merhaba en sın regl tarihim 9 eylüldü perşembe günü kan verdim dün sonuç çıktı 39.1 inşallah yükselir benimkinde uda edin
Meryemtrksoy Momtheangel hadi bakalım da ben olsam meraktan çatlardım meraktan 🙈😍allahım inşallah güzel haberler almayı nasip etsin merakla bekliyoruz bizde rabbim sevindirsin 🙏