Gozi Bence de silik var gibi testi tekrarla 🥰 Bende adetime 1 gün kala test yaptım ve pozitif cıktı dün de kan testi verdim beta 570 1 yıldır deniyorduk artık umudumu kaybetmiştim çok şükür rabbim nasip etti 🙏🏻
Meryemtrksoy Momtheangel kuruma çizgisine benzemiyor pek açıkcası 5-10 dk içinde çıktıysa zaten muhtemelen vardır sen istersen yA bitane daha al yap ya da direk özel bi hastaneye git 1-2 saatte çıkıyor 60-70 lira arası bişey tutuyor olsun olsun 100 olsun en fazla hemen yapıyolar en azından çabuk çıkar güzel haberlerini de bekliyoruz inşallah 🙏
blueberyy00 Momtheangel test beklemeden çekmişsin zaten orda belli bekledikce de koyulasmistir şimdiki halini de atsana belli olur daha net hamilesin bence yeni daha
Meryemtrksoy Momtheangel o zaman sağlık ocağına da verebilirsin canım benim ama dediğim gibi 1-2 tane daha test alıp yap sen bakalım yine aynı mı çıkıcak insan da çok heyecan yapıyor ama en azından emin olmak için bi kaç tane daha yap ayyy bende çok heyecanlandım rabbim bilir hayırlısını ama hamilesin bence 😍🙈
dml33 Momtheangel oo cnm varmış bide daha senin bnm geçti silik cıktı senin geçince yapsan daha kotu olurdu