Esraaanne 5hafta 4 günlük olucam pzt günü doktora gidicem kese gözükür mü normal ultrason da bilgisi olan var mı ☺️
Mayacm Esraaanne benm tam 5 haftalıkken kese gozukmustu goremezse sanırım alttan bakıyolar ınsallah gorur sızınkınıde☺️
Deletedmom_33 Esraaanne Normali bilmiyorum ama benim 5+2 gibi gözüktü kese, 6+1 de kalp duyduk vajinal ultrason ile. Ben 14.haftadan sonra göbekten bakılmaya başlandım
B-Y94 Kuzum beta değerin 1500 ve üzeründeyse normal ultrasonda görünür vajinal ultarsona gerek kalmadan
Esraaanne B-Y94 en son yaptırdığım da 2260 Dı şimdi daha da yükselmiş olması gerekir inşallah görünür teşekkür ederim
Esraaanne Deletedmom_33 yaa bende vajinal ultrasondan korkuyorum bebeğe Bi zararı olur mu diye o yüzden kafama takılıyor
Deletedmom_33 Esraaanne Bende bir sorun olmadı. Tüp bebek yaptırdığım doktorum da, muayene gittiğim 2-3 doktor da göbekten bakilma ile aynı dedi. Tek farkı alt çamaşırlari çıkarmak oluyor işte