Ppatya Üç ay oldu sezeryanla doğum yapalı dört hafta önce kahve rengi akıntı leke gibi bişey oldu daha da adet olmadım hamile olma ihtimalim olabilir mi sizler nevzaman adet oldunuz şişkinlik oldu baya gören hamile olabilir misin demeden geçmiyor 🤷♀️🤷♀️
Ppatya gamzosgamzos yaptım şükür çıkmadı da yanılma oranı var ya umarım ben ona denk gelmemişimdir 😁😁