Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim benim kasıklarım da şiddetli değil ama ağrılarım var ve yürürken biraz zorluyor beni bebeginde hareketlerini kasiklarima yakın yerlerde hissediyorum sanırım cok aşağıda bu durumu yaşayan yada bilgisi olan varmı normal mi acaba bu kadar aşağıda hareket etmesi